Så lyckas ni med Google Ads 2024

16 mars, 2024

Digital marknadsföring utvecklas ständigt utefter nya lagar, direktiv och globala trender. Därför är det viktigt att anpassa marknadsföringsstrategierna utefter den aktuella omvärlden.

Hur anpassar vi vår digitala marknadsföring för att lyckas på bästa sätt under 2024?

Med hjälp av rätt kampanjtyper och kampanjstrategier anpassade utefter företagets mål och budget kan ni optimera era kampanjer, utöka räckvidd och maximera avkastningen under 2024. GDPR och framtida regleringar om spårning och datainsamling har stort inflytande på targeting och mätning av kampanjresultat. I en cookie-lös värld rekommenderar vi alternativa sätt att se trender och mäta data.


Det här går vi igenom på webbinariet:

  • Vilka kampanjtyper inom Google Ads som bäst driver konvertering till era plattformar
  • Vilka kampanjstrategier som ger er rätt förutsättningar för att lyckas växa och optimera lönsamhet med Google Ads
  • Hur ni utvärderar era kampanjer på bästa sätt
  • Hur ni mäter er framgång och era resultat utan cookies